1 1 1 1 1 میانگین امتیاز 5.00

چگونه برای یک کسب و کار اسم انتخاب کنیم-پایانی
چگونه برای یک کسب و کار اسم انتخاب کنیم-پایانی

گام دوم : تحقیق

وقتی که شما به تنی چند از گزینه ها رسیدید ، لازم است برای فهمیدن اینکه آیا قابل استفاده هستند یا خیر، تحقیق کردن را شروع کنید.

خبر خوب این است که استفاده از تکنیک طوفان مغزی که بالا مورد اشاره واقع شد ، یعنی شما اغلب با یک واژه کاملاً جدید که هیچ کس هیچ گاه استفاده نکرده برخورد خواهید کرد. این امن کردن (حفظ کردن) نام کسب و کار و وبسایت آینده را بسیار آسان تر می کند.

این قضیه همچنین رتبه بندی خوب در گوگل را آسان می کند. جستجوی BurlapSky در گوگل ، شرکت من را در 10 نتیجه ی صفحه اول نشان می دهد.

بنابراین با یک جستجوی ساده ی نام های جدیدتان در گوگل شروع کنید. شما به دنبال این هستید که ببینید کسی قبل از شما کسب و کاری با این نام ایجاد کرده یا خیر. بطور مشخص تر ، شما به دنبال این هستید که ببینید کسی در صنعت شما در حال استفاده از آن نام می باشد یا خیر.

من یک وکیل یا کارشناس قانونی نیستم و هیچ کدام را در تلویزیون اجرا نمی کنم. من مشاوره قانونی ارائه نمی دهم. ولی در ذیل اینکه چگونه چیزهایی را فهمیدم را می بینید.

شاید یک شرکت نظافت استخر در اوهایو دارد نامی را که شما می خواهید استفاده می کند. شما فقط دارید یک شرکت مشاوره در ویرجینیا افتتاح می کنید. تا زمانی که آن علامت تجاری برایش گذاشته نشده ، شما باید خوب باشید. شما می توانید از طریق اداره علامت تجاری و اختراع ایالات متحده ، علامات تجاری را بررسی کنید.

آیا برنامه دارید کسب و کارتان را بصورت شرکت کنید ؟ بانک اطلاعاتی کسب و کارهای ثبت شده در کشور خودتان را بررسی کنید. اینها معمولاً می توانند از طریق منشی وبسایت اداره کشورتان یافت شوند.

در نهایت ، شما خواهید خواست تا از اینکه می توانید نامه دامنه و پروفایل های رسانه اجتماعی را امن (حفظ) کنید ، اطمینان حاصل کنید.

من به شدت انتخاب یک نام که شما می توانید نام دامنه ساده ی .com را برایش داشته باشید را توصیه می کنم. شما نمی خواهید مجبور به اضافه کردن چیزی که نمی خواهید اضافه کنید به آخرش شوید.

برای من ، گرفتن دامنه burlapsky.com ، از آن موقعی که این واژه را درست کردم آسان بود. اگر شما به نام "Red Door(در قرمز)" (یا "RedDoor") برای کسب و کارتان برسید ،  شما خواهید خواست که از اینکه می توانید reddoor.com را برگزینید ، مطمئن شوید. reddoorinc.com یا reddooragency.com را استفاده نکنید.

اضافه کردن حروفی به نام دامنه تان ، ورود و بازدیدکردن آسان از سایتتان را برای افراد ، غیر ممکن می کند. افرادی که درباره شما چیزی شنیده اند ، نمی توانند نام دامنه شما را در مرورگر وب خود تایپ کنند تا وارد وبسایت شما بشوند.

برای بررسی پروفایل های رسانه اجتماعی ، من استفاده از KnowEm.com را توصیه می کنم. این سایت به شما این امکان را می دهد تا تمام سایتهای رسانه اجتماعی بزرگ را سریع بررسی کنید تا ببینید که نام شما قابل استفاده است یا خیر.

آنها یک سرویس پولی نیز دارند که پروفایل رسانه اجتماعی را برای شما درست می کنند. عکس ، بیوگرافی ، آدرس اینترنتی ، شرح.

شما برای ساخت کسب و کارتان و ایجاد کردن فروش زمانتان را صرف می کنید...بگذارید آنها لوگو آپلود کرده و متن قرار دهند.

گام سوم : بازخورد دریافت کنید

این گام توضیح زیادی لازم ندارد ، ولی معنی اش این نیست که این کار آسان است. همچنین معنی اش این نیست که باید نادیده گرفته شود.

انتخاب های خود را به یک یا دو نامی که دوست دارید محدود کنید. آنها باید با پاسخ سؤالات بالا سازگار بوده و قابل استفاده باشند. حالا ، بفهمید دیگران چه فکر می کنند.

در این نقطه ، شما به دنبال نظرات افراد در این باره که نام را دوست دارند یا خیر نیستید. بخصوص دوستان و خانواده. آنها مشتریان شما نیستند.

به همکاران یا افرادی که می شناسید ولی آنقدر به شما نزدیک نیستند فکر کنید. در حالت ایده آل شما به دنبال افرادی که ممکن است یک مشتری یا ارباب رجوع باشند هستید.

به آنها نام را بگویید و از آنها بپرسید این نام باعث می شود به چه فکر کنند. تکرار می کنم...شما به دنبال نظرات نیستید. چیزی که به دنبالش هستید ، چیزی عجیب ، غیر عادی یا خیلی منفی است.

شما دارید تلاش می کنید که بفهمید آیا این نام باعث می شود افراد به جنایت ، مرگ و فیلم های زشت فکر کنند یا خیر. آیا آنها به چیزهای دیگری که شما نمی خواستید دور میز شام درباره اش صحبت کنید ، فکر می کنند.

با این قسمت از کار ، شما به نامی که با آن قادر به فکر کردن به معانی ، واژه ها و کنایه های مرتبط دیگر - که بقیه ممکن است به آن فکر کنند - نیستید ، نزدیک می شوید.

در واقع ، با نام مورد نظرتان ، یک جستجو در توییتر یا اینستاگرام بصورت یک هشتگ انجام داده و ببینید چه چیزی بالا می آید.

درباره اینکه مردم چه فکر می کنند نگران نباشید ؛ چون مردم نمی دانند به چه فکر می کنند. همچنین کسب و کار را درک نمی کنند.

آنها به شما می گفتند Target (ترگت) ، Starbucks (استارباکس) ، Google (گوگل) ، Flickr (فلیکر) ، Tumblr (تامبلر) و Uber (یوبِر) ، همه نامهای ناخوشایندی برای کسب و کارها بودند...و آنها در اشتباه بودند.

گام چهارم : تصمیم بگیرید

خُب ، اگر فرض کنیم شما گام های بالا را طی کردید ، باید یک نام برای کسب و کارتان داشته باشید.

من میگویم "باید" چون همین الآن یا شما تا حالا نام دامنه را خریداری کرده اید یا خارج از ذهن خود می ترسید. شما پاهایتان سرد است. شما از اینکه باید این مسیر را طی کنید یا نه ، مطمئن نیستید.

عادی است...ولی نگذارید این شما را متوقف کند.

به یاد داشته باشید ، چیزی که کسب و کارتان می شود نهایتاً بستگی به شما دارد. نگذارید انتخاب یک نام شما را از راه اندازی کسب و کار ، بلاگ ، پادکست یا اپلیکیشنتان باز دارد. نگذارید باعث شود از انجام چیزی که نیاز دارید انجام دهید ، متوقف شوید.

تصمیم را بگیرید...جلو بروید...مانند جِف بزوس. شما بعداً همیشه می توانید نام را تغییر دهید.

گام پنجم : نام کسب و کار جدید خود را ثبت کنید

حالا شما برای کسب و کارتان یک نام دارید. هورا !

این یک گام بزرگ است.

اگر شما در حال انجام کسب و کار خود فقط بعنوان یک مالک انفرادی هستید ، احتمالاً لازم نیست هیچ کار دیگری انجام دهید (تکرار می کنم...من مشاوره قانونی ارائه نمی دهم)

آیا شما در حال ایجاد کردن یک شرکت با مسئولیت محدود، یک شرکت سهامی یا یک سازمان غیر انتفاعی هستید ؟
لازم خواهد بود کارهای بیشتری برای راه اندازی آن انجام دهید. 

منبع : http://supersimpl.com/name-a-business

مطالب مرتبط