1 1 1 1 1 میانگین امتیاز 5.00
10 ابزار رایگان برای دریافت لید بیشتر از وبسایتتان
Lead به افرادی گفته می‌شود که از یک راهی به محصولات و یا خدمات شما علاقه نشان داده‌اند.
به طور مثال فردی غرفه شما در یک نمایشگاه را مشاهده کرده و سپس تصمیم گرفته از طریق پر کردن فرم‌های موجود در غرفه شما نشان دهد که دوست دارد با شما همکاری داشته باشد.

اکثر مشتریان آینده شما قبل از اینکه اصلاً با شما ارتباط برقرار کنند ، درباره این تصمیم گرفته اند که با شما سرکار بروند یا نه. حتی قبل از اینکه آنها تلفن را برای تماس برداشته و یا به شما ایمیل بزنند.

شاید آنها شما را از طریق یک جستجو در گوگل ، کسب اطلاعات از یکی از مشتریان موجود شما یا فهمیدن اسم شما بصورت ارجاعی پیدا کرده اند. البته شما باید در حال پیگیری امور بازاریابی خود باشید.

ولی در این نقطه ، آنها پیش از این وبسایت شما را بررسی کرده اند. آنها درباره اینکه شما که هستید و چه می کنید ، تحقیق کرده اند.
آنها بلاگ شما را یک نگاه سطحی انداخته و در لیست ایمیل شما مشترک شده اند. آنها بیوگرافی شما را خوانده و مطالعات موردی شما یا توصیه های مشتریان را مشاهده دیده اند.

در جریان چرخه خریدشان ، پیش از این درباره این که شما را دوست دارند یا نه و این که به شما اعتماد می کنند یا نه تصمیم گرفته اند.
این مهم است ! آیا شما بصورت فعال این بخش از چرخه خرید را مدیریت می کنید ؟

حالا وبسایت شما یک ابزار فروش است ؛ یک سیستم تولید لید و فروش 24ساعته در 7روز هفته است.

آیا به کار می آید ؟ آیا سایتتان بازدیدکنندگان و مشتریان آینده شما را به لید باکیفیت تبدیل می کند ؟
آیا بصورت فعال کسب و کار شما را رشد می دهد...

وقتی که شما خوابید ؟

باید این گونه باشد و می تواند این طور باشد. و کسب و کارهایی که همین الآن به سرعت در حال رشد هستند ، کسب و کارهایی هستند که این را می فهمند.

آنها برای تبدیل وبسایتشان به یک ماشین روان تولید لید زمان گذاشته اند.

شاید زمان این باشد که شما هم این کار را انجام دهید. من به شما برای شروع کمک می کنم.

در ذیل 10 ابزار رایگان می بینید که می توانید برای دریافت  لید  بیشتر از وبسایت خود، از آنها استفاده کنید.
 
HemingwayApp
بازدیدکنندگان وبسایت در صورتی که محتوای آن ضعیف نوشته شده باشد یا خواندنش سخت باشد ، در آن نخواهند ماند. این بدان معنی است که شما فروش های بالقوه ای را دارید از دست می دهید.
HemingwayApp  یک ابزار رایگان و قدرتمند می باشد که برای این که محتوای شما را فوق العاده کند طراحی شده است.
 
Gtmetrix.com
اگر وبسایت شما برای بارگذاری ، بیشتر از 3ثانیه زمان نیاز دارد ، احتمالاً شما تقریباً نیمی از بازدیدکنندگانتان را قبل از اینکه یک خط از متون سایت را بخوانند ، دارید از دست می دهید. همچنین شما ممکن است توسط گوگل در نتایج جستجو تنبیه شوید. از Gtmetrix.com برای بررسی سرعت سایت خود و فهمیدن اینکه چه چیزی باعث کُندشدنش می شود ، می توانید استفاده کنید.
 
Google Search Console
در گوگل چه صفحه هایی عملکرد خوبی دارند ؟ افراد برای پیداکردن شما ، در جستجو از چه واژه هایی استفاده می کنند ؟ چه تغییرات کوچکی شما می توانید انجام دهید تا ترافیک وبسایتتان بطور چشمگیری تقویت شود ؟ چه چیزی به بهبودبخشی نیاز دارد ؟ از Google Search Console برای پاسخ به این سؤالات و خیلی موارد دیگر می توانید استفاده کنید.
 
Google URL Builder
چه در حال ایمیل فرستادن به لیستتان هستید ، چه در حال پست کردن مطالب در رسانه های اجتماعی هستید و چه دارید برای تبلیغات هزینه می کنید ، شما باید بدانید چه چیزی به کار می آید و چه چیزی به کار  نمی آید. شما باید بفهمید افراد چگونه وارد وبسایت شما می شوند و پس از آن چه می کنند. از Google URL Builder برای ساخت سریع کمپین ها برای این قضیه ، می توانید استفاده کنید.
 
Buzzsumo
هیچ وقت از خود پرسیده اید که چرا هیچ کس مطالب یا پست های بلاگ شما را به اشتراک نمی گذارد ، لایک نمی کند یا نظری برای آنها درج نمی کند ؟ نظرتان درباره فهمیدن اینکه چه چیزی در این زمینه به کار می آید چیست ؟ Buzzsumo در هر موضوعی ، مطلبی با برترین عملکرد را به شما خواهد داد. از اطلاعات آن می توانید برای نوشتن مطالب جالب توجه و واردکردن ترافیک به وبسایت خود استفاده کنید.

 
Bitly
از Bitly به منظور کوتاه کردن URLها و لینک های طولانی و بی قواره می توانید استفاده کنید. اینکه چه کسی کجا روی چه چیزی کلیک می کند را ردیابی کنید. یک URL الکی درست کنید ؛ آنگاه هر لینک کوتاه شده ای برند شما را معرفی و تبلیغ می کند. سپس آن را با یک سرویس زمان بندی رسانه اجتماعی ، مانند Buffer ، ادغام کنید. حالا شما یک ابزار رایگان و قدرتمند برای اینکه چیزها را یک سطح بالاتر ببرید دارید.

SumoMe
این ارتباطی با Buzzsumo نداشته و یکی از محبوب ترین ابزارهای رایگان برای سرگرم کردن بازدیدکنندگان سایت و جمع آوری آدرس های ایمیل می باشد. هرچقدر که می خواهید پرپشتکار یا غیر فعال باشید ؛ ولی قدرت اضافه شدن این به سایتتان را نادیده نگیرید.

Mailchimp
تاکنون ایمیل بهترین راه برای در ارتباط بودن با مشتریان آینده بصورت آنلاین و تبدیل آنها به مشتری می باشد. در حالی که گزینه های فراوانی برای بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) وجود دارد ، Mailchimp تاکنون بهترین گزینه رایگان برای شروع می باشد. شما می توانید به آسانی ایمیل های حرفه ای درست کرده و ارسال کنید. همچنین دارای ویژگی هایی است و می تواند تقریباً با هر وبسایتی ادغام شود.

Canva
در دنیای بازاریابی دیجیتال ، تصاویر حاکم هستند. آنها توجه بیشتر ، به اشتراک گذاری های بیشتر و تعاملات بیشتری را نسبت به متن تنها ، جلب می کنند. اما ساخت تصاویر باکیفیت اغلب برای افرادی که طراح نیستند ، قابل انجام نبوده است. Canva همه چیز را تغییر داده است. حالا شما می توانید تصاویر عالی بسازید – بدون نرم افزار پرهزینه یا تجربه طراحی.

Buffer
شما می دانید که باید مطالب عالی را به اشتراک گذاشته و در طول روز در سایتهای رسانه اجتماعی پست کنید (قرار دهید). ولی شما برای اینکه 10بار در یک روز کارهایتان را متوقف کنید تا این کار را انجام دهید ، بسیار سرتان شلوغ است. نگرانی ندارد.... از Buffer برای ساخت یک برنامه زمانی روزانه برای پست کردن مطالب استفاده کنید. سپس در یک مرتبه ، تا 10پست را به صف کنید و بگذارید Buffer کار خودش را انجام دهد.

 

نتیجه گیری
من نمی توانم به اندازه کافی بر اینکه چقدر وبسایت شما اهمیت دارد تأکید کنم ؛ بویژه برای تولید لید . وبسایت شما چه دارد کسب و کار شما را می سازد و چه دارد به کسب و کار شما آسیب می زند ، این وظیفه شماست که بفهمید کدام حالت وجود دارد.
بهترین مکان برای شروع ؟ برخی از محتوای خود را کپی کرده و در Hemingway App قرار دهید (Paste کنید). سپس به سمت Gtmetrix بروید تا یک تست سرعت انجام دهید.

آیا از ترافیک سایت خود راضی هستید ، ولی لید جدید به اندازه کافی دریافت نمی کنید ؟ من به شدت SumoMe و ConvertKit را توصیه می کنم و به شدت بر هردو تکیه می کنم...این کار مفید واقع می شود.
 
منابع : 
http://supersimpl.com/free-tools-to-get-more-leads

http://blogad.ir/what-is-lead-and-lead-generation