بلاگ اد

ویدیو Live به اینستاگرام هم راه پیدا کرد

ویدیو Live به اینستاگرام هم راه پیدا کرد

کمتر از ۲ ماه به شروع سال ۲۰۱۷ مانده و طبق روال هر ساله، همه فعالان بازاریابی دیجیتال در حال صحبت، بحث و پیش‌بینی ترندهای سال پیش رو هستند. یکی از ترندهایی که در سال آینده نیز نقش بسیاری را در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ایفا می‌کند، ویدیو Live است. این در حالی است که فیسبوک […]

بیشتر

رویدادهای آذر ماه

رویدادهای آذر ماه

آذر نهمین ماه هر سال خورشیدی و آخرین ماه فصل پاییز است که برج فلکی آن، کمان تعیین شده. در این ماه که مانند بقیه ماه‌های نیمه دوم سال خوردشیدی سی روزه است، جشن آذرگان برگزار می‌شود که یکی از مهم‌ترین رویدادهای مربوط به زرتشتی‌ها است. در ادامه به چندین تا از مهمترین رویدادهای آذر […]

بیشتر

از بومرنگ تا لینک گذاشتن در Stories اینستاگرام

از بومرنگ تا لینک گذاشتن در Stories اینستاگرام

اینستاگرام در روز گذشته، اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های جدید بخش Stories خود منتشر کرد که هر کدام از آنها می‌توانند روی مسیر فعالیت کسب‌وکارها در این بخش نیز تاثیر بسیار مثبتی بگذارند. در ادامه به معرفی این سه ویژگی می‎‌پردازیم که البته یکی از آنها به صورت آزمایشی در دست تعداد محدودی از کاربران اینستاگرام […]

بیشتر

زندگی کردن به سبک فیسبوک

زندگی کردن به سبک فیسبوک

در روزهای گذشته شرکت فیسبوک بروزرسانی‌های متعددی را برای نرم‌افزارهای خود معرفی کرده است. گفتنی است این بروزرسانی‌ها از دوجهت حائز اهمیت هستند اول آنکه بصورت گسترده به کپی امکانات اسنپ‌چت در میان نرم‌افزارهای خود پرداخته است؛ به طور مثال می‌توان به اضافه شدن استوری به اینستاگرام و مسنجر اشاره کرد همچنین امکان نوشتن و […]

بیشتر

آنالیز عملکرد در بازاریابی شبکه های اجتماعی(قسمت دوم)

آنالیز عملکرد در بازاریابی شبکه های اجتماعی(قسمت دوم)

“ارسال محتوا و انتشار پست در شبکه های اجتماعی همه‌ی آن چیزی نیست که باید انجام دهید!” درواقع جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل آنها به شما کمک می‌کند تا بدانید چه چیزی انتشار دهید و چگونه مسیر پیش رو را برنامه ریزی کنید. اما چگونه می‌توانیم این داده‌ها و اطلاعات را بدست بیاوریم ؟ […]

بیشتر

دفتر جدید اینستاگرام و آینده این شبکه اجتماعی

دفتر جدید اینستاگرام و آینده این شبکه اجتماعی

بالاخره پس از کلی انتظار کارمندان کمپانی اینستاگرام ، دفتر جدید آنها در مِنلو پارک که در کالیفورنیا واقع شده است، شروع به کار کرد. حتما این سوال برای شما هم پیش آمده که این دفتر به چه منظور افتتاح شده و این قدر ظاهر متفاوتی دارد؟ در ادامه در کنار پاسخ به این سول، سراغ […]

بیشتر

نگاهی به آمار و ارقام Story، پس از دو ماه

نگاهی به آمار و ارقام Story، پس از دو ماه

I قرار دادن داستان‌های روزمره از روز دوم اوت سال میلادی جاری در اینستاگرام امکان‌پذیر شد و بخش مربوط به آن، تحت عنوان Story شناخته می‌شود. حدود دو ماه است که استفاده از این امکان توسط این شبکه اجتماعی برای عموم میسر شده است و به مخاطبان خود این امکان را می‌دهد که بتوانند لحظه […]

بیشتر

هویت برند و داستان‌هایش

هویت برند و داستان‌هایش

در بسیاری کمپین‌ها و محتواسازى‌هاى آنلاین این روزها، شاهد هستیم از اتفاقاتى که هیاهوی زیادى ایجاد می‌کنند، استفاده می‌کنند تا سوار موج هاى متفاوت سوشیال و آنلاین شوند. به تازگى که روزهای المپیک را سپری می‌کردیم این اتفاقات پررنگ تر می‌شد و برندها و نام هاى متفاوتى از رویداد بزرگى مانند المپیک بهره هاى لازم […]

بیشتر

۴ ایده Story برای کسب‌وکارها در اینستاگرام

۴ ایده Story برای کسب‌وکارها در اینستاگرام

یکی از ایده‌هایی که برای اولین بار توسط اسنپ‌چت اجرا شد و توانست خیلی توسط مخاطبان این شبکه اجتماعی مورد استقبال قرار بگیرد، این بود که پست‌ها و محتواهای منتشر شده توسط کاربران پس از ۲۴ ساعت پاک می‌شدند. شبکه اجتماعی اینستاگرام، دقیقا از این ایده استفاده کرد و تصمیم گرفت که در روز دوم اوت سال میلادی جاری، امکانی […]

بیشتر

مناسبت‌های ماه مهر

مناسبت‌های ماه مهر

با پدید آمدین اینترنت و به خصوص شبکه‌های اجتماعی، رویکردهای کسب‌وکارها در دو دهه اخیر خیلی تغییر کرده‌است و اتفاقاتی رخ داده که هیچ کس آنها را پیشبینی نمی‌کرد.  در گذشته کمتر به رویدادها و مناسبت‌های مهم سال توجه می‌کردیم. زیرا نمی‌توانستیم به علت کمبود منابع اجرایی، در زمانی کم برای آنها برنامه‌ریزی و ایده‌پردازی […]

بیشتر

سئوموز

خبری از بازار شبکه های اجتماعی

خبری از بازار شبکه های اجتماعی

فیسبوک توییتر گوگل پلاس

شبکه اجتماعی توئیتر برای علاقه مندان شبکه های اجتماعی یکی از بهترین شبکه ها در حال حاضر می باشد و در نتیجه گوگل فرصتی خوبی دانسته تا این شرکت را بخرد! سیاست های شرکت گوگل به این صورت است که در هر گوشه وب حضور می یابد. و از خرید هیچ شرکت فعالی غافل نیست. ...

خبری از بازار شبکه های اجتماعی

بیشتر

۱۴ گام موثر برای تبلیغات برند و کسب و کار

۱۴ گام موثر برای تبلیغات برند و کسب و کار

پلن های تبلیغات Marketing-Plan

اگر می خواهید برای شرکت کوچک خود تبلیغات کنید از روش های زیر استفاده کنید: آیا چالش شما به عنوان مدیر یک شرکت تازه کار هزینه های تبلیغات است؟ آیا چالش بزرگتر ذهنی شما برای اثر بخش کردن تبلیغات، بازنگری و ایجاد تغییرات در تبلیغات قبلی است؟ پس این مقاله را برای حل این چالش ...

۱۴ گام موثر برای تبلیغات برند و کسب و کار

بیشتر

چگونه بازدید را از طریق شبکه‌های اجتماعی دوبرابر کنیم؟

چگونه بازدید را از طریق شبکه‌های اجتماعی دوبرابر کنیم؟

کسب و کارهای زیادی در حال فعالیت در شبکه‌های اجتماعی هستند. تمام این کسب و کارها از این شبکه‌ها به عنوان راهی برای ساخت پایگاه ثابت اجتماعی و افزایش بازدیدکننده‌ی سایت استفاده میکنند. اما به احتمال زیاد همه‌ی آنها آن‌طور که انتظار میرود از محتوای تولید شده در شبکه‌های اجتماعی سود نمیبرند. اگر محتوا برای شما مهم ...

چگونه بازدید را از طریق شبکه‌های اجتماعی دوبرابر کنیم؟

بیشتر

۵ قانون همیشگی سئو

۵ قانون همیشگی سئو

در سال های اخیر حتما صحبت هایی در مورد تغییرات الگوریتم های موتورهای جستجو و این که چگونه مسئولیت های بهینه سازی به خاطر تغییرات الگوریتم ها تغییر یافته اند شنیده اید. تغییرات جدید بسیاری از شرکت ها و مدیران وبسایت ها را با این سوال پیچیده باقی گذاشته که باید در چه بخش هایی ...

۵ قانون همیشگی سئو

بیشتر

۷ شبکه ی اجتماعی برای فعالیت تجاری

۷ شبکه ی اجتماعی برای فعالیت تجاری

کاربران در هر شبکه ی اجتماعی توقع نوع خاصی از محتوا دارند.این نه تنها به این معنا است که هر محتوایی که توسط شما در شبکه های اجتماعی تولید و ارسال میشود باید یکتا باشد بلکه به این معنا نیز هست که ممکن است شما با هر محتوایی در هر شبکه ی اجتماعی به هدف ...

۷ شبکه ی اجتماعی برای فعالیت تجاری

بیشتر

بهینه سازی صفحات تجاری برای Facebook Graph Search

بهینه سازی صفحات تجاری برای Facebook Graph Search

فیسبوک علی رغم شایعات فراوان درخصوص کنفرانس خبری لس آنجلس، امکان جدیدی را به نام Facebook Graph Search معرفی کرد. شایعاتی مانند تلفن همراه فیسبوک و موتور جستجوی مستقل و جدید. اما شایعه ای که حقیقت پذیرفت، تغییرات گسترده در عملکرد موتور جستجوی داخلی سایت بود که شاید اندکی دیگر شبکه های اجتماعی را ترسانده باشد. “Graph Search” چیست؟ مدتی پیش فیسبوک ...

بهینه سازی صفحات تجاری برای Facebook Graph Search

بیشتر

Social Marketing – بازاریابی شبکه های اجتماعی

Social Marketing – بازاریابی شبکه های اجتماعی

Social Marketing - بازاریابی شبکه های اجتماعی

بحث شبکه های اجتماعی بحث جدیدی در سئوموز نمیباشند و ما همیشه بر اهمیت انها تاکید داشته ایم.اما در این سری پست ها قصد داریم به شما تمام اصول مهم و نکات طلایی Social Marketing یا بازاریابی شبکه های اجتماعی را اموزش دهیم. پس از پست هایی در مورد افزایش بازدید سایت و وبلاگ گداشتیم ...

Social Marketing – بازاریابی شبکه های اجتماعی

بیشتر

نکات مهم در شبکه های اجتماعی

نکات مهم در شبکه های اجتماعی

Social-Media

در استفاده از شبکه های احتماعی مواردی هستند که رعایت انها بسیار مهم میباشد و به نوعی در صورت رعایت این فاکتورها قدمی مثبت در جهت سئوسازی خود برداشته اید. این مقاله اختصاصی سئوموز میباشد و کپی برداری با نام و لینک مرجع مجاز میباشد. اما نحوه ی استفاده از شبکه های اجتماعی بسیار مهم ...

نکات مهم در شبکه های اجتماعی

بیشتر

شبکه‌های اجتماعی و سئو ۳

شبکه‌های اجتماعی و سئو ۳

نکات مهم در استفاده از شبکه های اجتماعی قرار بر این بود که در این مقاله به معرفی برخی از شبکه‌های اجتماعی که در مقالات قبلی ذکر شده بود بپردازیم اما ظاهرا اولویت در توضیح در رابطه با نحوه استفاده و رده بندی این شبکه‌ها بود برای همین در این مقاله اموزش سئو و شبکه‌های ...

شبکه‌های اجتماعی و سئو ۳

بیشتر

استفاده از Segmenting برای آمار از شبکه‌های اجتماعی

استفاده از Segmenting برای آمار از شبکه‌های اجتماعی

این آموزش به جهت پی بردن صاحبان سایت به ارزش شبکه‌های اجتماعی و استفاده صحیح از آن‌ها تهیه شده. این اموزش سئو اختصاصی سئومور بوده و کپی برداری مجاز نمی‌باشد. آشنا‌ترین امکان Google Analytics آمار مربوط به درصد ورودی‌ها از سایت‌های مختلف است. در این آموزش برای درک بیشتر آمارهای شبکه‌های اجتماعی، با Referring Sites ...

استفاده از Segmenting برای آمار از شبکه‌های اجتماعی

بیشتر

آی بازاریابی

سه روش ساده برای افزایش تعامل مخاطب در اینستاگرام

سه روش ساده برای افزایش تعامل مخاطب در اینستاگرام

اینستاگرام

آیا به دنبال یافتن راه و روش‌هایی عملی برای داشتن مخاطبینی فعال‌تر در شبکه اینستاگرام هستید؟ من مدیریت محتوا صفحه‌ای را در اینستاگرام بر عهده‌دارم که با داشتن حدود 20 هزار دنبال کننده که البته طبیعتاً ممکن است تعدادی از آن‌ها هم غیرفعال باشند، بدون استفاده از تبلیغات به‌طور متوسط برای هر پست … بیش […]

نوشته سه روش ساده برای افزایش تعامل مخاطب در اینستاگرام اولین بار در مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش پدیدار شد.

مطالعه بیشتر

چرا حضور در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای کسب‌وکارهای کوچک حیاتی است؟

چرا حضور در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای کسب‌وکارهای کوچک حیاتی است؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام

آیا کسب‌وکار شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام حضور دارد؟ برای برخی پاسخ قطعی به این پرسش “بله” است. اما برخی دیگر برای پاسخ دادن هنوز تعلل می‌کنند – آن‌ها درواقع از یادگیری مدیریت و نشر محتوا و . . . در یک شبکه دیگر ترس و واهمه دارند. اگر محصول یا خدمتی را عرضه می‌کنید، […]

نوشته چرا حضور در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای کسب‌وکارهای کوچک حیاتی است؟ اولین بار در مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش پدیدار شد.

مطالعه بیشتر

بازاریابی اینترنتی و تفاوت بین تعامل کاربر و تجربه کاربر

بازاریابی اینترنتی و تفاوت بین تعامل کاربر و تجربه کاربر

بازاریابی اینترنتی

در فضای بازاریابی اینترنتی یا آنلاین دو واژه و اصطلاح وجود که به‌عنوان یک بازاریاب به‌ کرات با آن برخورد می‌کنید: تعامل کاربر و تجربه کاربر. افزایش تعامل کاربر شیوه‌ای برای تشویق کردن وفاداری مشتری به دست آوردن حجم فروش بالاتر و همچنین بیشتر در معرض دید قرار دادن برند خودتان است. هرقدر میزان تعامل […]

نوشته بازاریابی اینترنتی و تفاوت بین تعامل کاربر و تجربه کاربر اولین بار در مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش پدیدار شد.

مطالعه بیشتر

تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر میزان فروش . . . فروش بیشتر

تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر میزان فروش . . . فروش بیشتر

شبکه‌های اجتماعی

“آیا شبکه‌های اجتماعی بر میزان فروش تأثیرگذار هستند؟” یا “نرخ بازگشت شبکه‌های اجتماعی چقدر است؟” مطمئن باشید در طی زمانی که شما در حال پرسیدن این سؤال هستید . . .  تعداد بسیاری هستند که در حال تولید سرنخ‌های بیشتر بوده و تعداد بیشتری از این موارد را تبدیل به مشتری و فروش نهایی می‌کنند. […]

نوشته تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر میزان فروش . . . فروش بیشتر اولین بار در مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش پدیدار شد.

مطالعه بیشتر

چرایی و چیستی اشتراک‌گذاری در فیس‌بوک

چرایی و چیستی اشتراک‌گذاری در فیس‌بوک

فیس‌بوک

از زمانی که گزینه اشتراک‌گذاری در زیر انواع محتوا درج‌شده در فیس‌بوک قرارگرفته، انبوه محتوای شخص ثالث به خوراک خبری کاربران این شبکه سرازیر شده و شکی نیست که درواقع شاید بدون فکر کردن به جزئیات آن و تنها به صورتی دیوانه‌وار در حال اشتراک‌گذاری محتوا هستیم، اما باید چه چیزی را و چگونه به اشتراک‌ […]

نوشته چرایی و چیستی اشتراک‌گذاری در فیس‌بوک اولین بار در مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش پدیدار شد.

مطالعه بیشتر

چرا میزان رسایی فیس‌بوک رو به کاهش است؟

چرا میزان رسایی فیس‌بوک رو به کاهش است؟

فیس‌بوک

شما اگر یک کارشناس بازاریابی دیجیتال باشید، احتمال اینکه هرروز و هر ساعت به فیس‌بوک و مخاطبین خود در این شبکه اجتماعی فکر کنید، بسیار زیاد است. تقریباً ازآنجایی‌که هرروز بیشتر و بیشتر از جمع مخاطبین، محتوا و یا دارایی‌های ارزشمند خود در فیس‌بوک دست می‌کشید، شاید به‌نوعی احساس گیر افتادن و . . . […]

نوشته چرا میزان رسایی فیس‌بوک رو به کاهش است؟ اولین بار در مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش پدیدار شد.

مطالعه بیشتر

یازده ترفند بازاریابی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک

یازده ترفند بازاریابی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک

فیس‌بوک

اگر به شما بگویم که این مقاله در رابطه با ترفندهای بازاریابی در اولین و بهترین شبکه اجتماعی دنیا است، شاید اصلاً نیازی به استفاده از کلمه فیس‌بوک هم نداشته باشم. یعنی به عبارتی شاید امروزه بتوان گفت مثلاً کشور یا منطقه‌ای ممکن است جاده آسفالت شده مناسب برای رفت‌وآمد نداشته باشد، ولی مطمئناً یک […]

نوشته یازده ترفند بازاریابی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک اولین بار در مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش پدیدار شد.

مطالعه بیشتر

کسب‌وکارهای کوچک و اشتباهات آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی – بخش اول

کسب‌وکارهای کوچک و اشتباهات آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی – بخش اول

شبکه‌های اجتماعی

در اواخر دهه 90 میلادی و از اوایل دهه 80 شمسی، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، به این نتیجه رسیدند یا به آن‌ها توصیه می‌شد که برای رشد کسب‌وکار خودشان نیاز به یک وب‌سایت دارند – بنابراین به این سمت روی آوردند. سپس در طی حدود 10 سال گذشته رفته‌رفته این کسب‌وکارها به نقش و اهمیت […]

نوشته کسب‌وکارهای کوچک و اشتباهات آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی – بخش اول اولین بار در مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش پدیدار شد.

مطالعه بیشتر

شبکه‌های اجتماعی و حقایقی از آنها که همین حالا باید بدانید

شبکه‌های اجتماعی و حقایقی از آنها که همین حالا باید بدانید

شبکه‌های اجتماعی

شاید از خیلی‌ها شنیده باشید که دیگر شبکه فیس‌بوک یا . . . قدیمی شده و مثل گذشته اثرگذاری چندانی ندارد، اما واقعیت این است که اشتراک‌گذاری محتوا در این شبکه‌های اجتماعی همچنان وجود دارد، بودجه‌های تبلیغاتی و بازاریابی در حال افزایش پیدا کردن است و در صورت ارسال زیاد محتوا، مخاطبین به‌راحتی صفحه شما […]

نوشته شبکه‌های اجتماعی و حقایقی از آنها که همین حالا باید بدانید اولین بار در مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش پدیدار شد.

مطالعه بیشتر

شبکه‌های اجتماعی و ده نکته آموزشی از بزرگترها – بخش دوم

شبکه‌های اجتماعی و ده نکته آموزشی از بزرگترها – بخش دوم

شبکه‌های اجتماعی

در قسمت قبل از این مطلب ضمن اشاره به اهمیت نداشتن عدم فعالیت پدربزرگ و مادربزرگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی به ذکر اهمیت توجه به رفتارهای اجتماعی آن‌ها پرداختیم و گفتیم که باید از آن‌ها یاد بگیریم که چگونه در فضای اجتماعی غیرمجازی فعالیت‌های اجتماعی خود را پیش می‌بردند و به عبارتی خودشان را بازاریابی می‌کردند.   […]

نوشته شبکه‌های اجتماعی و ده نکته آموزشی از بزرگترها – بخش دوم اولین بار در مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش پدیدار شد.

مطالعه بیشتر