بلاگ اد

معیارهای سنجش موفقیت کمپین‌های ایمیلی

اگر بعد از اجرای کمپین ایمیلی خود نتوانید آن را تحلیل کنید، عملاً هیچ کار نکرده‌اید و هیچ ارزشی بدست نیاورده‌اید. با تحلیل رفتار کاربران می‌توانید نقاطی که باید زمان بیشتر را روی آن‌ها بگذارید شناسایی کنید و دفعات بعد نتایج را بهبود ببخشید. ۴ روش معمول وجود دارد که بتوانید میزان موفقیت بازاریابی ایمیلی […]

نکات عملی برای بهبود کمپین‌های بازاریابی ایمیلی

ارسال ایمیل قطعا یکی از قوی‌ترین روش‌های حفظ مشتریان است. اکثر مردم هر روز ایمیل خود را چک می‌کنند که این امر باعث ایجاد فرصتی می‌شود تا روش‌های مختلفی برای جذب آن‌ها امتحان کنیم. اما نکته اینجاست که آیا به همین سادگی می‌توانیم ایمیل بفرستیم و توقع کسب‌درآمد و فروش اینترنتی مناسب داشته باشیم؟ در […]

جایگاه بازاریابی ایمیلی در سال ۲۰۱۵ – اینفوگرافیک

در عصر دیجیتال مارکتینگ، یکی از روش‌های بازاریابی که مدتی است مورد توجه کسب‌وکارها قرار گرفته، بازاریابی ایمیلی است. خیلی از کمپانی‌های شناخته شده بین‌المللی، همچنان برای بازاریابی از این روش بهره می‌برند؛ زیرا هر ساله به عنوان یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی عنوان می‌گردد.   در ادامه اینفوگرافیکی آورده‌ام که در آن اطلاعاتی از […]

چرا بهینه‌سازی زمان ارسال ایمیل حائز اهمیت است؟

خیلی از شما برای بهبود وضعیت فروش کسب‌وکار خود از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنید و سعی دارید تا به بهترین نحو از این امکان بهره ببرید. یکی از مواردی که در ایمیل مارکتینگ شما تاثیر بسیار می‌گذارد، زمان ارسال ایمیل‌ها به حساب می‌آید. اخیرا مارکتینگ شرپا که یک سیستم آنالیز تبلیغات آنلاین به حساب می‌آید، […]

چگونه یک ایمیل عالی با هدف فروش خلق کنید

نوشتن و گردآوری یک ایمیل خوب با هدف فروش یک هنر به حساب می‌آید. تلاش برای انتقال یک پیام صحیح برای ایجاد موقعیت فروش و راهنمایی کردن مخاطب به سمت وارد شدن به عملیات خرید، کاری است که به راحتی صورت نمی‌گیرد و هر فردی که روی بازاریابی ایمیلی به فعالیت می‌پردازد، باید به شدت […]

چگونه یک صفحه بهتر، برای لغو اشتراک خبرنامه خود داشته باشید؟

یکی از دغدغه‌های کسب‌وکارها این است که چگونه برای ایمیل‌های خود، مشترکانی پیدا کنند که مخاطب هدف آنها بوده و می‌توانند درآینده با پیاده سازی یک استراتژی به مشتری‎های آنها تبدیل گردند. راه‌های بسیاری برای رفع این دغدغه وجود دارد؛ ولی مهم اینجاست که پس از مشترک‌گیری، آیا محتوای شما به کار مشترکتان می‌آید؟ آیا […]

چرا مردم از ایمیل‌های ارسالی شما چشم‌پوشی می‌کنند؟

در این مطلب قصد داریم به شما سه مورد را در زمینه بازاریابی ایمیلی گوش زد کنیم که ممکن است در حال حاضر دلیل باز نشدن ایمیل‌هایتان باشند:   ۱- تیتر شما مفهوم نبوده و یا روی هدفی نادرست پافشاری می‌کند:برای همه ما روشن است که تیتر اولین موردی است که سبب باز شدن ایمیل شما، […]

اینفوگرافیک: ۱۲ راه برای افزایش اشتراک‌گیری وبلاگ

خیلی از وبلاگ نویسان احساس می‌کنند که مطالبشان انتظار آنها را برآورده نمی‌کند. حتما شما هم گاهی حس کردید که کلی زمان صرف تولید محتوا و طرح ریزی مطلبتان کرده‌اید، ولی در آخر احساس کرده‌اید که اتفاق خاصی برای مطلب شما نیافتاده است. سوال اینجاست که بنظر شما بهتر نیست شرایطی فراهم کنید تا هر […]

انواع تبلیغات اینترنتی: تبلیغات ایمیلی (Email Ads)

یکی دیگر از روش های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی که مدت طولانی‌ای است توسط کسب و کار ها مورد استفاده قرار می گیرد ، تبلیغات ایمیلی نام دارد. در تبلیغات ایمیلی آگهی در قالب یک ایمیل تنظیم شده و برای تعداد زیادی آدرس‌های پست‌های الکترونیکی ارسال می‌شود. برخی سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌ها لیستی از مشتریان […]

سئوموز

ده تا از بزرگترین و بدترین اشتباهات در متن ایمیل

ده تا از بزرگترین و بدترین اشتباهات در متن ایمیل

emailmarketingmistakes

بزرگترین و بدترین اشتباهات در متن ایمیل در بازاریابی ایمیلی با ایمیل می توانید متن های مختلفی ارسال کنید اما اینکه می توانید هر چیزی بفرستید لزوما به این معنی نیست که باید این کار را انجام دهید . از ارسال متن هایی با مشخصات زیر شدیدا خودداری کنید زیرا ایمیل تان را متجاوز به ...

ده تا از بزرگترین و بدترین اشتباهات در متن ایمیل

بیشتر

ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل انبوه

ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل انبوه

EmailMarketing

ایمیل مارکتینگ و بازاریابی ایمیلی  ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی با ایمیل بخشی از فرآیند گسترده ی بازاریابی اینترنتی است . ایمیل مارکتینگ عبارت است از ارسال ایمیل های سلسله وار برای رسیدن به هدفی خاص به افرادی که خودشان ابراز تمایل کرده اند . به عبارت دیگر ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از ...

ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل انبوه

بیشتر

آموزش تصویری ارسال ایمیل انبوه در میل چیمپ

آموزش تصویری ارسال ایمیل انبوه در میل چیمپ

MailChimp

آموزش ارسال ایمیل انبوه در میل چیمپ سایت میل چیمپ در کنار ارائه ی سرویس های پولی خود پنل ارسال ایمیل رایگان هم ارائه می دهد . در ارسال ایمیل انبوه رایگان این سایت ، شما محدودیت ۲۰۰۰ کاربر را در پیش روی خود دارید و البته نهایتا می توانید در ماه ۱۲۰۰۰ ایمیل نیز ...

آموزش تصویری ارسال ایمیل انبوه در میل چیمپ

بیشتر

بازاریابی ایمیلی چیست؟

بازاریابی ایمیلی چیست؟

این روزهای بحث بازاریابی اینترنتی بسیار داغ است.تکنیک های قدیمی و جدید در کنار هم همه و همه برای ما آماده شده اند تا فروش خود را افزایش دهیم.در این مقاله قصد معرفی یکی از این تکنیک ها یعنی بازاریابی ایمیلی(Email Marketing) را داریم. اگر در گوگل متن بازاریابی ایمیلی چیست؟(What Is Email Marketing) را ...

بازاریابی ایمیلی چیست؟

بیشتر