بلاگ اد

۳ اشتباه رایج در بازاریابی محتوا

۳ اشتباه رایج در بازاریابی محتوا

احتمالا برای تمامی افرادی که به وبلاگ نویسی و نگارش محتوا در وب مشغول هستند این اتفاق افتاده که در محتوای خود با اشتباهات نگارشی مواجه شده‌اند و به سرعت تصمیم گرفته‌اند که آن را برطرف نمایند. این اشتباهات معمولا در اسرع وقت برطرف می‌شوند، اما در بحث بازاریابی محتوا شاید این اشتباهات را نتوان […]

مطالعه بیشتر

قیف فروش در بازاریابی محتوا

قیف فروش در بازاریابی محتوا

بازاریابی یک وب‌سایت، دارای پروسه‌ای پیچیده است. از آنجایی که سئو بطور فزاینده‌ی مشکل شده و شبکه‌های اجتماعی هم وقت گیر هستند، هیچ چیزی مهمتر از طراحی “قیف بازاریابی محتوا ” خودتان نیست. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا قدم‌های مهمی را در جهت ساخت قیف آنلاین فروش بردارید تا بتوانید بیشتر مراجعین […]

مطالعه بیشتر

۳ راهکار بازاریابی محتوا برای افزایش تعامل در یک وبلاگ

۳ راهکار بازاریابی محتوا برای افزایش تعامل در یک وبلاگ

همان طور که یک وبلاگ شخصی، نماینده شخصیت یک فرد به حساب می‌آید، وبلاگ یک کمپانی هم کاملا فرهنگ آن را نشان می‌دهد. پس لازم است که همواره به بهبود آن بپردازیم و رویکردی داشته باشیم که این کانال، برای کمپانی ما سوددهی مطلوبی داشته‌باشد. در ادامه به ۳ نکته می‌پردازیم که شما را در […]

مطالعه بیشتر

آیا محتوای شما ارزش دانلود کردن دارد؟

آیا محتوای شما ارزش دانلود کردن دارد؟

موفقیت استراتژی شما در بازاریابی محتوا تابع عوامل مختلفی است که برای رسیدن به آن باید تمام اجزا به درستی حرکت نمایند. ملاحظات نشان می دهد که تنها ۳۰ درصد از بازاریابان محتوا در مدل (B2B) اعلام نموده اند که این روش از بازاریابی برای آن ها موثر واقع شده است؛ بنابراین زمان بازتعریف و […]

مطالعه بیشتر

اینفوگرافیک – آناتومی یک پست خوب وبلاگ – از عنوان تا فراخون (CTA)

اینفوگرافیک – آناتومی یک پست خوب وبلاگ – از عنوان تا فراخون (CTA)

      این بار می‌خواهم برایتان از یک ماجرا شروع کنم که در تمام دنیا تنها یک نفر وجود دارد که می‌تواند این داستان را تعریف کند. من! یک روز که خیلی هم دور نیست، من سعی کردم شروع به نوشتن یک پست برای وبلاگم کنم که مردم آن را به اشتراک بگذارند و روی آن کلیک […]

مطالعه بیشتر

من فقط بازی کردم و بدین ترتیب ۱۰۰۰۰ دلار کسب کردم

من فقط بازی کردم و بدین ترتیب ۱۰۰۰۰ دلار کسب کردم

این سر فصل برای من آنقدر عجیب بود آن هم در صفحه‌ای که بحث از تجربه‌های تکنیکال روی مبحث SEO بود که تصمیم گرفتم در این‌‌جا، این تجربه شخصی یک آدم خلاق را به اشتراک بگذارم. داستان از اینجا شروع می‌‌شود که فردی از روند شناخته شدن خود در فضای مجازی در یک پروژه کوچک […]

مطالعه بیشتر

لینک‌سازی در عصر بازاریابی محتوا

لینک‌سازی در عصر بازاریابی محتوا

همان طور که می‌دانید از زمان روی کار آمدن بازاریابی محتوا، خیلی از کمپانی‌های مشهور دنیا به این شیوه بازاریابی روی آورده اند و توانسته‌اند بواسطه این روش، بیشتر روی لینک‌سازی کمپانی خود تمرکز کنند. در واقع در این روش با تولید محتوای با کیفیت در زمینه موضوع وب سایت می‌توانید پیشرو صنعت خود شوید […]

مطالعه بیشتر

اهمیت سئو و بازاریابی محتوا

اهمیت سئو و بازاریابی محتوا

seo و بازاریابی محتوایی داخل سرزمین دیجیتال در جنگ رتبه بندی و بهینه سازی سایتها، دو شخصیت ناسازگار به شمار می آیند؛ در حالیکه انقدر به هم نزدیک هستند که در واقع دو شخصیت متفاوت از یک نفر بر جا می‌گذارند. بازاریابی محتوایی همان هنربرقراری ارتباط و ایجاد اعتماد در ذهن مخاطبان است به طوریکه […]

مطالعه بیشتر

مخاطب شما دوست دارد که به او توجه کنید، اما…

مخاطب شما دوست دارد که به او توجه کنید، اما…

فروشنده غیر حرفه‌ای فردی است که کت و شلوار بر تن داشته، اما دستش را روی شانه شما می‌گذارد و به گونه‌ای با شما برخورد می‌کند که شما با او احساس صمیمیت بیش از حد می‌کنید. در برابر چنین افرادی، فروشنده‌هایی هستند که تعادلی میان صمیمت و حرفه‌ای بودن در روابط کاری خود ایجاد می‌کنند. […]

مطالعه بیشتر

چرا باید در نوشته‌های خود لحنی مثبت داشته باشید؟

چرا باید در نوشته‌های خود لحنی مثبت داشته باشید؟

بر اساس یکی از نوشته‌های Psychology Today، احساسات مثبتی که از سوی یک برند بر مخاطبانش ساطع می‌گردد، روی میزان وفاداری آنها تاثیر بسیاری گذاشته و حتی سبب می‌شود که آنها اعتمادشان افزایش یابد. اما سوال اینجاست که معنی مثبت بودن چیست؟   در حقیقت درگیر کردن احساسات مخاطب به تنهایی سبب ایجاد دید مثبت […]

مطالعه بیشتر

سئوموز

ده اقدام لازم که برندها باید قبل از انتخاب یک فرد تاثیر گذار influencer انجام دهند

ده اقدام لازم که برندها باید قبل از انتخاب یک فرد تاثیر گذار influencer انجام دهند

ده اقدام لازم که برندها باید قبل از انتخاب یک فرد تاثیر گذار influencer انجام دهند

من به مدت ۱۰ سال است که به عنوان یک وبلاگ نویس مشغول فعالیت هستم و یکی از چیزهایی که همیشه در فکر من بوده، چگونگی انتخاب افراد تاثیرگذار ( influencer )است. یعنی اینکه آیا فرمول خاصی برای این کار وجود دارد؟ آیا اعداد و ارقام تعیین کننده مقدار یا ارزش واقعی هستند؟ من هم به ...

ده اقدام لازم که برندها باید قبل از انتخاب یک فرد تاثیر گذار influencer انجام دهند

بیشتر

مهم‌ترین بخش استراتژی بازاریابی محتوا

مهم‌ترین بخش استراتژی بازاریابی محتوا

استراتژی بازاریابی محتوا

تقریبا ۲۰ سال از زمانی که بیل گیتس آن مقاله معروف را منتشر کرد می‌گذرد؛ مقاله‌ای با عنوان “محتوا پادشاه است” و البته قطعا هنوز هم محتوا پادشاه است. حالا دیگر برای هر وب‌سایتی وبلاگ نویسی یک ضرورت استاندارد محسوب می‌شود آن هم به دو دلیل اصلی: موتورهای جست‌وجو عاشق وب‌سایت‌هایی هستند که محتوای تازه ...

مهم‌ترین بخش استراتژی بازاریابی محتوا

بیشتر

ضرورت و نحوه تولید محتوای کاربر محور

ضرورت و نحوه تولید محتوای کاربر محور

برای خیلی از ما بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار، گاهی خیلی سخت می‌شود که بتوانیم زمان و انرژی خودمان را روی تولید محتوایی متمرکز کنیم که بتواند بازدیدکننده‌ها را به خریداران محصولات و خدمات ما تبدیل کند. به همین دلیل، چندان غیرمعمول نیست اگر محتوایی که تولید می‌کنیم یک خط مستقیم را طی کند و پیشرفت ...

ضرورت و نحوه تولید محتوای کاربر محور

بیشتر

چرا باید محتوای طولانی و همیشه سبز تولید کنید

چرا باید محتوای طولانی و همیشه سبز تولید کنید

محتوای طولانی و همیشه سبز سئوموز

کسب‌وکارهای کوچکی که محتوای کوتاه تولید می‌کنند چون فکر می‌کنند مخاطبان وقت، حوصله و زمان خواندن و دنبال کردن محتوای طولانی و همیشه سبز را ندارند در واقع اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شوند. این روزها تولید محتوای طولانی و همیشه سبز و مرتبط کاری بسیار لازم و ضروری است. محتوای طولانی و همیشه سبز در ...

چرا باید محتوای طولانی و همیشه سبز تولید کنید

بیشتر

چطور محتوای عالی تولید کنید (حتی اگر نویسنده نباشید)

چطور محتوای عالی تولید کنید (حتی اگر نویسنده نباشید)

محتوای عالی

مدت‌های زیادی هست که محتوا پادشاه است و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها محتوا از پادشاهی کناره گیری کند. اگر شما یک نویسنده حرفه‌ای باشید این موضوع برای شما حکم یک خبر خیلی خوش را دارد، اما اگر فکر کنید که نویسنده چندان خوبی نیستید حتما از خودتان می‌پرسید که چطور می‌توانید برای ...

چطور محتوای عالی تولید کنید (حتی اگر نویسنده نباشید)

بیشتر

آموزش انجام تحقیقات محتوا با جست‌وجوگر محتوای Ahrefs

آموزش انجام تحقیقات محتوا با جست‌وجوگر محتوای Ahrefs

ahrefs-googleplus-cover

این روزها نادیده گرفتن اهمیت محتوا تقریبا غیر ممکن شده است. شرکت‌هایی هستند که از طریق ارائه محتوای صحیح در وبلاگ خود توانسته‌اند به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کنند. موفقیت همین شرکت‌ها کافی است که به شما اثبات شود که باید استراتژی محتوای شرکت خود را بهبود ببخشید ، فکر میکنم مطالعه مقاله محتوای همیشه ...

آموزش انجام تحقیقات محتوا با جست‌وجوگر محتوای Ahrefs

بیشتر

روزنامه نگاری برند چه فرقی با بازاریابی محتوا دارد؟

روزنامه نگاری برند چه فرقی با بازاریابی محتوا دارد؟

در مقاله اولم در سئوموز شما را با روزنامه نگاری برند یا همان برند جورنالیسم آشنا کردم و از مفاهیم اولیه و منافعی که برای برندها ایجاد می‌کند نوشتم. اما هر کس که به تازگی با روزنامه نگاری برند آشنا می‌شود ممکن است آن را با بازاریابی محتوا اشتباه بگیرد و این طور تصور کند ...

روزنامه نگاری برند چه فرقی با بازاریابی محتوا دارد؟

بیشتر

تفاوت میان بلاگ‌نویسی و داستان‌گویی چیست؟

تفاوت میان بلاگ‌نویسی و داستان‌گویی چیست؟

بیشتر شرکت‌های دنیا به این امر رسیده‌اند که برای موفقیت در دنیای پس از بازاریابی خارجی ( OuntBound Marketing ) نیاز است که محتوای خوب تولید کنند. اما زمانی که همه رمز موفقیت را بدانند و به آن سمت حرکت کنند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ اگر روزی اکسیر حیات ابدی کشف شود و همه از ...

تفاوت میان بلاگ‌نویسی و داستان‌گویی چیست؟

بیشتر

۳ روش برای ایجاد اعتماد از طریق محتوا

۳ روش برای ایجاد اعتماد از طریق محتوا

بازاریابی محتوا به دلایل مختلفی مفید است. از طریق بازاریابی محتوا میتوان به مخاطبان هدف دسترسی پیدا کرد٬ سریع‌تر به هدف رسید و همچنین به بخش‌های دیگر بازاریابی مانند ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی کمک میکند. به بیان دیگر بازاریابی محتوا میتواند به عنوان سوخت در بخش‌های دیگر مورد استفاده واقع شود. اما چون شرکتی از ...

۳ روش برای ایجاد اعتماد از طریق محتوا

بیشتر

محتوای همیشه سبز چیست؟

محتوای همیشه سبز چیست؟

تغییرات موتورهای جستجو مخصوصا گوگل به هدف این است تا بهترین و مرتبط ترین مطالب را به کاربران ارائه کند.گوگل و دیگر موتورهای جستجو روش های خاص خود را برای شناسایی بهترین و مرتبط ترین مطلب دارند اما نکته ای که حتما مورد توجه آنهاست٬ محتوای به روز و تازه است.محتوایی که هر زمان که ...

محتوای همیشه سبز چیست؟

بیشتر