1 1 1 1 1 میانگین امتیاز 5.00

پارامترهای دامنه در رتبه بندی سایت هاپارامترهای دامنه برای رتبه بندی سایت ها در گوگل
در یک سری از پست ها در نظر داریم پارامترهای اساسی تعیین کننده در رتبه بندی سایت ها در گوگل را  تقدیم کاربران محترم سایت ای سلکت نماییم.

سن دامنه:

در حقیقت تفاوتی بین دامنه ای که 6 ماه سن دارد با آن که 1 سال، اصلا زیاد نیست. به عبارت دیگر گوگل از سن دامنه استفاده می کند اما چندان مهم نیست.

کلمات کلیدی در دامنه های سطح بالا ظاهر می شود:

استفاده از کلمه کلیدی در دامنه باعث ترقی نمی شود اما نشانه مرتبط بودن است. در آخر اینکه آنها کلمات کلیدی را که در دامنه ظاهر می شود بولد می کنند.

کلمه کلیدی به عنوان اولین کلمه در دامنه:

اعضای انجمن فاکتورهای رتبه بندی موتورهای جستجو در سال 2011 توافق کردند، دامنه ای که با کلمه کلیدی هدف خود شروع می شود، نسبت به دامنه ای که در خود کلمه کلیدی ندارد یا کلمه کلیدی در وسط یا انتهای دامنه قرار دارد،سرتر است.

ثبت طول دامنه:

دامنه های ارزشمند(مشروع) اغلب جلوتر برای چند سال آینده پرداخت شده اند در حالی که دامنه های(نامشروع) به ندرت برای 1 سال استفاده می شوند.بنابراین زمان انقضای دامنه می تواند به عنوان یک فاکتور برای پیش بینی مشروعیت آن مورد استفاده قرار گیرد.

کلمه کلیدی در اسم زیردامنه(Subdomain)  :

هیئت Moz توافق کردند که وجود کلمه کلیدی در زیردامنه موجب بهبود رتبه شود.

تاریخچه دامنه:

یک سایت با مالکیت بی ثبات ممکن است از گوگل بخواهد که تاریخچه سایت را مجددا تنظیم کند( Reset )یا لینک هایی که به دامنه ارجاع می شود را خنثی کند.

دامنه عمومی در برابر دامنه خصوصی:

دامنه خصوصی می تواند نشانه یک چیز مخفی باشد. فعال کردن خصوصی سازی بالقوه چیزی بدی نیست، اما اگر خیلی زیاد و در همه چیز اتفاق بیفتد، اندکی غیرعادی به نظر خواهد آمد.

جریمه مالک دامنه:

اگر گوگل شخصی را به عنوان spammer تشخیص دهد، سایر سایت هایی که متعلق به این شخص است را با موشکافی بیشتر نگاه می کند.

گسترش مرز TLD  :

با داشتن کد کشور برای دامنه به رتبه بندی سایت در آن کشور خاص کمک می کند، اما سایت را در رتبه بندی جهانی محدود می کند.