1 1 1 1 1 میانگین امتیاز 5.00

نکات ایجاد یک موقعیت فروش بی همتا-3
درس شماره : 71
حرفه ای دیده شوید

کسب و کار کوچک خود را در اینترنت، بزرگ و حرفه ای جلوه دهید. طراحی حرفه ای سایت، سیستم سفارشدهی دقیق، چیدمان سازماندهی شده سایت، داشتن رتبه مناسب در موتورهای جستجو و به طور کلی « حرفه ای رفتار کردن » به بالا بودن کیفیت و سطح کار شما دلالت دارد.

درس شماره :  72

دستورالعمل سفارش دهی واضح

با دادن دستورالعمل سفارش دهی واضح و ساده به افزایش مشتریان خود کمک کنید. تمامی اطلاعات مورد نیاز برای سفارش دهی را در اختیار کاربر قرار دهید. سیستم سفارش دهی خود را مطابق با توانایی افراد تازه کار در اینترنت طراحی نمایید.

درس شماره :  73

همه چیز برای مشتری

خود را با نظر بازدید کنندگان سایتتان مطابقت دهید. سایت را برای آنان طراحی کنید نه برای خودتان. محصول یا خدمتی را که تولید میکنید باید برای بازدید کنندگان سایت جذاب باشد نه فقط به این دلیل که شما آن را بفروشید.

درس شماره :  74

درآمدهای چندگانه

سعی کنید سود چندگانه ای از کسب و کار آنلاین خود ببرید. مثلاً اگر کتابهای مربوط به تجارت یا یک کسب و کار خاص را عرضه کرده اید، خدمات تجاری، کتابهای الکترونیکی تجاری، دوره های تجاری، فیلم ها و سی دی های آموزشی و سایر ملزومات آن کسب و کار خاص را نیز در سایت خود ارائه دهید.

درس شماره :  75

مصاحبه با افراد مرتبط

با افرادی که با صنعت و موضوع کسب و کار شما ارتباط دارند مصاحبه ای ترتیب دهید و با اجازه آنها مصاحبه را به یک مقاله تبدیل کرده و در سایت خود درج نمایید.

درس شماره :  76

استفاده از نقاط ضعف رقبا

نقاط ضعف رقبای خود را کشف کنید و با رفع آن نواقص در کسب و کارتان و بهبود و اصلاح روش ها، یک « موقعیت بی همتا » در فروش کالاها و خدمات خود ایجاد نمایید. این موقعیت منحصر به فرد دلیل آن را مشخص خواهد کرد که چرا مردم از سایت شما خرید میکنند ولی از سایتهای رقیب خرید نمی کنند.

درس شماره :  77

موضوعات مختلف

موضوعات بیشتری را به سایت خود بیافرایید. مراقب باشید در این کار زیاده روی نکنید. کم کم سایت خود را گسترش دهید. با این کار علاوه بر جلب توجه بازدیدکنندگان و درنتیجه افزایش مدت زمان حضور آنها در سایت، میتوانید سایت خود را در طبقه بندی های مختلف سایت های تبلیغاتی قرار دهید.

درس شماره :  78

خدمات تخصصی تر

تا جایی که امکان دارد کالا یا خدمت خود را تخصصی تر و بازار هدف خود را دقیق تر انتخاب کنید. مثلاً به جای ارائه یک سرویس خاص به دانشجویان، آن را تخصصی تر کرده و به دانشجویان یک رشته خاص ارائه دهید.

درس شماره :  79

سایتهای فرعی

با ساختن سایتهای دیگر، نخستین افراد مورد هدف خود را پیدا نمایید. آنگاه شما میتوانید مشتریان احتمالی خود را با برقراری لینکهایی بین سایتهای خود، به سمت سایت اصلی هدایت کنید.

درس شماره :  80

ترفندی مناسب

به بازدیدکنندگان سایت خود بگویید که در صورت خرید و استفاده از کالاها یا خدمات شما از چه چیزی « جلوگیری » خواهند کرد. فراموش نکنید آنها ممکن است بخواهند از درد، وحشت، خطر، ضرر و... جلوگیری کنند. یادآوری اینگونه مسائل، بازدیدکننده را به خرید از سایت شما بیشتر تحریک می سازد.